Proppmätt


Nu är jag åter igen hemma efter en härlig och underbart god middag på Akropolis och efter en liten sväng inom Jonas. Vi hyrde en film som hette..låt mig tänka.."Bristande Bevis". En film jag rekommenderar, en ordentlig kriminalare så att säga, den var spännande :)

Sista dagen imorgon i ledighetstecknet och det såklart synd, men så är det, back to reality. Imorgon(idag) ska jag köra en runda till Ikea och införskaffa lite nya prylar till mitt rum är det tänkt, en tavla och ett bord är det som står högst upp på listan.

Nu, curling på Eurosport, Sverige - Skottland ! Curlingnörd som jag är, heja Sverige !

Kommentarer
Postat av: Farah

Vem vann?

Postat av: Anonym

Sverige vann med 8-5 :)

2008-03-24 @ 12:48:06
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback