Så var det snart läggdags


Dagen har bara rusat förbi och jag är helt slut. Inte för jag har ansträngt mig alldeles för mycket under dagens aktiviteter men jag känner mig ändå jätte trött. Har jobbat, haft möte på banken ( som jag för övrigt var tvungen att lämna efter 25 minuter) och sen varit på Curla och nästan precis kommit hem. Nu har jag bytat om till joggisar och bara slappar framför tv. Det är verkligen välbehövligt ibland och nu för tiden har jag nästan aldrig tid till det, men ikväll så.

Nej, mötet på banken gick kanon och nu är allting redo fall något skulle dyka upp i lägenhetsväg, vilket vi givetvis håller tummarna för, men det kan ta tid, tyvärr.
Nu tror jag att jag kan tänka på något annat för en stund och förhoppningsvis slippa huvudvärken som har gått och plågat mig hela dagen av x antal anledningar, men nog om det.
Nu ska jag bada och sen är det Hasse Aro och Efterlyst som gäller.

Sov gott, gott folk

Kommentarer
Postat av: paulina

Haha det är ingen fara! Såg att du hade bråttom:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback