Semester


GODMORGON ALLA :)
Alla som är vakna i alla fall. Ni andra sov vidare, i don't blame you. Jag hade gärna legat kvar under mitt varma och mjuka duntäcke några timmar till, men jobbet och pengarna kallar. Så enkelt är det.
Idag, ja redan nu, en halvtimme efter jag börjat har jag redan tagit ett vuxet beslut. Jag har nämligen tagit ut min semester! Detta var minsann ett svårt uppdrag. Jag har ingen aning när jag vill vara ledig, jag har ingen man ( jo det har jag såklart, men vi behöver nog(?) inte dela semester) som jag kan dela min semester med, jag har bara jobbat in tolv betalda semesterdagar vilket gör att jag måste välja smart så jag kan hinna med lite saker. Nej det har varit svårt, men nu har jag beslutat mig och jag blev ganska nöjd faktiskt.

Jobbar under sommarmånaderna, men det gör inte mig så mycket faktiskt. Förhoppningsvis är Farah eller Jessica (ännu bättre om BÅDA kommer) här under sommaren och underlättar arbetet :)image180

Det känns verkligen bra att prata sommarsemester när snön faller ner utanför fönstret, absolut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, jag hade jobbat i glumslöv:) /lina

2008-03-26 @ 14:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback