Skaertorsdag

Som det som vackert heter på danska :)

Sista arbetsdagen för denna veckan. Hur skönt är inte det? 19.30 är jag färdig med båda jobbet och då är det ledighet som gäller :) Hoppas dessa 6 ½ timmarna(skriver man så, timmarna?, aja) går fort så att jag kan bege mig hemåt sen. Jag längtar.

Solen skiner och snön ligger kvar på vägarna, lite i alla fall. Myspys. Något som gör hela ledigheten ännu bättre, enligt mig, men inte så många andra tror jag, är att det ska komma in mer snö över Skåne, jeah! Då ska jag planera in pulkaåkning i helgen, någon som är på? Åh, åka pulka, springa upp för backen(vilket nästan är det jobbigaste träningen jag vet) och ha något varmt att dricka med sig i sin lilla utflyktsväska, visst låter det mysigt? :)

Nej. nu tillbaka till arbetet..bara sex timmar och 24 minuter kvar...

Kommentarer
Postat av: paulina

amen örk Jojo. INTE mer snö!!!

Postat av: Svar;

joooo! men det verkar inte komma något..

2008-03-21 @ 15:49:15
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback