SNÖ

Jag är glad, glad, glad, glad, glad. jag blir lycklig av snö helt enkelt. Jag ber om ursäkt till alla er som inte tycker om snö..eller varför ska jag göra det egentligen? Jag får gilla snö om jag vill, och jag älskar snö! Det hade dock kunnat blåsa lite mindre, då hade det varit ännu bättre, men jag är nöjd ändå. Ska bli intressant att se hur många som dyker upp på jobbet imorgon. Själv slutade jag nu 22 och fick skotta ut bilen från parkeringen. Det vill säga efter jag hittat min bil, det hade gått från knall röd till krit vit, men jag hittade den ! :)
Tog lite bilder på vägen hem, åh det är så fint !

  

Kommentarer
Postat av: Sara

Jojjo, igår hade vi strålande sol och riktigt skönt vårväder! Idag vaknade jag och blev riktigt chockad av all snö. USCH! Och du gillar den? :O Jag kan bara hålla med om att det är fint, men annars.. Näe usch! :p

Postat av: Anonym

vi hade också strålande sol, jag satt på balkonen och solade. Ja, Sara, jag gillar den! :) Kan nästan säga älskar den!haha.
Det är mysigt, allting blir så mycket mysigare helt enkelt!:)

2008-03-18 @ 14:51:49
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Jessica

Ojj va mycket snö!! Så mycket fick inte vi här uppe :(

2008-03-18 @ 20:20:54
Postat av: Anonym

men allting är borta nu..puts väck, men det ska komma mer på torsdag och till helgen:)

2008-03-18 @ 22:26:01
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback