Tavlor


När jag väl kom till Ikea igår, tror ni det jag ville ha fanns inne? Nej, alldeles rätt. Nästan inget utav det. Jag skulle ha ett bord till min säng, det fanns. Skulle inhandla en tavla, fanns en (givetvis inte den jag ville ha) som var större än 78x118 och sen var sortimentet slut. Jag kollade allting på internet om det skulle finnas inne och svaret som kom, en halvtimme innan jag körde var "ja". Då tänkte jag, perfekt, jag kommer hitta allt och slippa köra dit igen, men icke.
Så jag kom hem med ett bord och ett paket värmeljus som på något sätt alltid lyckas slinka ner i påsen. Så jag är inte nöjd, inte alls nöjd om jag ska vara ärlig. Jag ville ha en stor tavla! Nu låter jag som en barnrumpa, men det har jag rätt att göra, det tycker jag i alla fall.
Nu måste jag vänta någon månad innan jag kan köra dit igen, så de har hunnit få in lite nya stuff...grr. Aja, då får jag fundera på tavlorna ett tag till, vilken är finast förresten ?

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback