Tror ni på spöken?


Jag gör i alla fall! :)


Läste precis en artikel på aftonbladet om just spöken, (läs den här) och det är så jävla coolt!  Bilderna är tagna från aftonbladet, så det är inte jag som fotat, så folk inte missuppfattar hela grejen.
Jag har suttit fast på den ghostbusters(haha) hemsida i princip hela eftermiddagen, då här har varit väldigt lugnt på jobbet. Hemsidan hittar ni här ---> www.spokwebben.se. Nej, jag blir, imponerad är väl fel ord, men upprymd? Äh skit samma, jag gillar sånt här!

   


Kommentarer
Postat av: Roger

Datorredigerat?

2008-03-08 @ 17:26:08
Postat av: Anonym

mycket möjligt.
jag har min åsikt och du kanske har en annan åsikt? :)

Postat av: Roger/Dannis

Har du rätt i.

2008-03-09 @ 16:19:07
Postat av: Anonym

hahah, dannis skriv inte ett annat namn! :)

2008-03-10 @ 08:37:10
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback