Väntar man på något gott, väntar man aldrig för länge, eller ?



OH! Jag är mega stirrig och vill att allting ska vara färdigt. Senaste beskedet jag fick, var att jag får ett nytt besked på söndag. Söndag?! Det är ju två dagar dit...äh. Jag får helt enkelt följa min rubrik. Nog om det.

Fredag idag och det är väl skoj? Vad ska alla göra? Festa, äta godis, titta film, sova, jobba? Det sista nämnda plus sova är väl i princip vad min fredag kommer att bestå av.
När jag tittar på klockan så blir jag lite deprimerad.."bara" fem timmar kvar, sen väntar sängen.

Jaja, så är det ibland.
Kan ju berätta för, kanske berör Ullis, Malin, Kajsa och Lina mest eftersom ni inte är hemma i lugna och trygga(haha) Landskrona att det skedde ett dubbelrån i stan idag. Först Netto och sen Handelsbanken, så Malin, Christine var i trygghet i alla fall. Helt galet mycket poliser och sydnytt och alltihopa befann sig i stan. Det sjuka är också att det gick 8 minuter mellan rånen, sammanträffande? Det tror inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback