Det är för fint väder


för att orka sitta här och skriva långa inlägg. Visst sitter jag ändå vid datorn eftersom jag jobbar, men jag är väldigt upptagen faktiskt och måste hålla koll på klockan hela tiden. Vet ni varför? För en gång i timmen så springer jag/vi ut och lapar lite sol. Så nu är det bara 21 minuter tills vi får gå ut nästa gång, haha. Men jag kan ju faktiskt bjuda på någon bild från farmors balkong där jag spenderade lunchen tillsammans med pappa. Annars får ni ha det så bra så länge :) 

    
       

För er som inte befinner sig i Sverige, kan ni ju faktiskt se på vädergubben att det är mer fint väder än vanligt. Snart bryts nämligen snoppen eller ja, den dära pinnen på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback