Det är typisk "Jojo otur" antar jag



Egentligen hatar jag när andra förutom jag själv skriver såna kryptiska rubriker eller meningar. Min trogna följslagare Ullis ♥ brukar vara den som knäcker de, men klarar du denna? :) haha.
Aja, det hela kommer att lösa sig, utan tvekan. Det som kommer hända är troligtvis är en schemaändring, men jag hoppas verkligen inte att ändringarna blir drastiska. Det ligger mycket hjärna bakom detta, och jag vill inte bara slänga bort det. Det kommer nog inte bli som jag planerat, men förhoppningsvis en bra bit på väg, trots det lilla väghindret, om man kan kalla det så. ;)
Precis som jag nämnde tidigare, så hatar jag när andra skriver om saker man inte förstår, men jag tänker göra likadant. Resultatet ser ni på raderna ovanför. Vad det handlar om får ni egentligen bilda er en egen uppfattning om. Men jag återkommer med svaret, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback