Fler småförpackningar åt folket!


Jag gillar dessa små förpackning med diverse innehåll. Det har väl kommit i mellanmjölk, chokladmjölk och lite andra saker, men det var först idag på lunchen som jag upptäckte (till min glädje) att det nu finns en liten förpackning även till Nyponsoppa. Den innehåller 300 ml, som är... 3 dl va? Det är ju perfekt, som en läskburk fast lite nyttigare trots sockret som den faktiskt innehåller. (och inte för att glömma, all c-vitamin den innehåller, det ÄR ju nyttigt!)
Perfekt mängd och även mättnad.
Jag har alltid gillat nyponsoppa, speciellt med ovispad grädde i och som efter mycket omrörning tillslut har fått ett beige/vit färg, mums.
Men som sagt, nu finns det i mindre förpackningar och kommer nog förgylla många luncher i mitt liv. Det var bara det jag ville säga :)

image250

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra med mindre förpackningar :) JAg diggar minismöret i miniförpackning. Kanon till jobbet :)

Postat av: Liljeholmsbron

Ja jag håller med mer småförpackningar åt folket :D

2008-05-05 @ 14:36:26
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/
Postat av: Svar;

Ja, mini-lätta eller vad det heter? :) Och ja precis, perfekta till jobbet :)
Miniförpackningar förgyller vardagen! :)

2008-05-05 @ 16:27:40
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback