Idag bara susar dagen förbi


Klockan är redan 11,50 och jag har knappt hunnit känna av det, det gillar vi :) Jag och Bea har bara paketerat böcker idag eftersom de nya kom igår.(2008 års upplaga)
 Så nu ska alla böcker som våra kunder beställt ut i vida världen och förhoppningsvis tillfredsställa deras önskemål. Det är bra.

Ja minsann, snart är det lunch också, jag har med mig en ganska så smaskig pastasallad, men när Bea kom in på mitt kontor och frågade om jag ville hänga med och "ragga" en runda i bilen och stanna och käka något ute, kunde jag inte motså. Detta är egentligen inte så bra med tanke på min ekonomi just nu. Jag är inne i en sån nojig period där jag inte vill slösa bort mina pengar. Små summor blir tillslut en enorm summa och jag eller vi, måste jag ju egentligen säga, vi blir ju två om ekonomin snart. (Min snuttipluttifnutti, HAHA) Det tar till och med emot när jag ska handla mat.... hur illa är inte det? Sen kommer den goda sidan, som vill mig väl(?),  fram och säger till mig, mat är gott och det måste du ha. (Ellen, där ser du. Äta ska man, annars dör man, haha)
Så då vinner den goda (eller onda, det beror ju på hur man ser det,, den blir ju ond om man äter FÖR mycket ).

Nu svamlar jag, jag ger upp. Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Ellen Klintenberg

Haha! Det är sant Jojo, du är såå klok :)

Postat av: Jojo

ibland så smäller det till vetdu ;)

2008-05-06 @ 13:27:15
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback