Jag är imponerad av mig själv :)


Klockan ringde 06.10 och 06.30 befann jag mig på hörnet av Slottsgatan/Kungsgatan och mötte upp Tulle och Gabby. fina kusiner det dära :)
Det var nämligen dags för morgonpromenad!
Hur jag gick egentligen gick med på det är fortfarande ett mysterium, men nu i efterhand så var det riktigt skönt. Gick längs linjen(citadellet) och "guppevägarna" tillbaka, perfekt halvtimmes promenad. Härligt att vara ute så tidigt på dagen, helt lugnt och skönt, fågelkvitter, sol och frisk luft. Kan egentligen inte bli bättre.
Än är jag inte trött (kanske för att jag gick och la mig 21.15 för jag visste att jag skulle upp tidigt, haha) , och det känns som dagen kommer bli härlig och gå i en rasande fart. Om det har med promenaden att göra, har jag ingen aning om, men det var verkligen skönt, så på torsdag är det dags igen :)


    

(tro inte att de springer på riktigt, det var bara för fotos skull ;) )

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Satan vad impad man du gjorde mig dàr snygging. En annan har gètt sin morgonpromenad till skolan idag och gick pè vàgen fòrbi fontana di trevi, pantheon och piazza navona, inte helt fel faktiskt. HAHA. LOOOVE YOU

2008-05-13 @ 10:49:42
Postat av: Jojo

Haha, gjorde jag verkligen det mitt hjärta?:) Haha, hel nöjd är jag i alla fall.
MEN OKEEEEEEEEEEEEEEJ. Du är värst, bäst, vackrast, underbarast och allt, du är världens bästa KAJSA :) LOVE YOU

Postat av: Ellen Klintenberg

Ni är ju inte kloka :)

2008-05-14 @ 00:41:21
URL: http://ellenklintenberg.blogg.se
Postat av: Jojo

Det var riktigt skönt faktiskt ! :)
Jag kände mig pigg och fräscht på ett annorlunda sätt hela dagen minsann :)

2008-05-14 @ 09:00:03
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback