Jag har en nerv som sitter kläm, eller ?


Ända sen igår vid middagsbordet har varit totalt skakig i min vänstra hand.
Jag har i alla fall hört,, att det som händer när man blir ofrivlligt skakig, så är det att nerv har hamnat i kläm.
Jag är ju ingen höjdare på såna saker, varför det händer osv, men jag har ju några
 (läs många ;) ) smarta och kloka vänner som kanske har mer koll än vad jag har.
Hur den hamnat där eller varför, fråga mig inte.  
fina ni, om jag har rätt, så kan ni väl höja mitt självförtroende och säga att det är just en nerv som hamnat i kläm? :)
Då måste det egentligen vara samma fenomen (?) som när det känns som man har en groda i ögat, (som för övrigt är ganska skoj), att man alltså har en nerv i kläm?

Kommentarer
Postat av: Manne

Tror du blivit handi.

2008-05-14 @ 16:12:21
Postat av: Jojo

kan bara vara en som skrivit den kommentarer, herr D? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback