Jag ser ljuset i tunneln


Efter 12 timmar och 20 minuter kvarstår nu endast 40 minuter av mina lååånga arbetsdag. Givetivs befinner jag mig på curlingen, som ni säkert vet (ni som känner mig i alla fall), men snart är det dock slut med det, så det kan man alltid se fram mot. Men nog om det.
Nu har jag minsann lite och göra, eftersom jag diska och plocka undan efter kunderna som både spelat och käkat honungsglaserade revben, potatissallad, vitlökscréme, sallad, bröd och kladdkaka(!!) Ska jag ta hem till någon hungrig själ kanske? :)
Tror minsann de åt som hästar, så där är nog inte mycket att hurra över kvar, men äta bör man, annars dör man, som det så fint heter.
Nej, jag får återgå till disken och sen skynda mig hem innan mammi somnar, för då ska jag tvinga mig till en massage. Brukar fungerar om jag säger att det är synd om mig för jag jobbat så länge och ger henne mina hundögonsblickar. Det hela handlar om att tämja henne :)


image267

Kommentarer
Postat av: mamma

tämja..........du ska ha för tämja

2008-05-14 @ 20:47:44
Postat av: Ellen Klintenberg

..nu blev jag hungrig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback