Jo visst lever jag :)


Nu är det ju faktiskt så att jag har varit en runda på Mallorca och nu är jag tillbaka :)
Givetvis hade jag gärna velat skriva och berätta om min resa innan jag åkte, men eftersom en viss underbar Ullis befann sig på ön jag skulle till, så var det ju en överraskning för henne. Där har ni anledning, så ni som har saknat mig, sorry. Men nu är jag back on track och har ett fullspäckat veckoslut framför mig, men jag ser bara det positivt. Har ett hinder som ska röjas undan först, sen är jag redo för fight igen. Jag känner energin flöda!

Har de flesta bilderna på kameran, men några från mobilen kan jag alltid bjuda på.
So long.

            

  
         

Kommentarer
Postat av: kajsa

alskling du ar ju galen, det har vi fan helt missat... jag trodde nog du skamtade nar du skrev till mig i lordags, haha glomde svara! vad gor du idag? har precis skrivit slutprovet, fan helt kord.. csn lar krava sina pengar tillbaka, faaaan, puss

2008-05-29 @ 14:15:41
Postat av: Jojo

Det sa jag ju! :) haha, varför skulle jag ljuga eller skoja om det? galning :) haha. Men nu är jag tillbaka i alla fall, mohaha.
Jag sitter på jobbet igen, back to basic som sagt. inte helt hundra men.
Jaså?! Jag tror allt att det gick galant för er alla ! :) Och fan ta csn, de får inga pengar, mohahahah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback