Så var det bara en halvtimme kvar


Jajemen, sen får jag hålla helg(igen), fint är det.

Jonas kommer och hämtar mig, sen bär det av mot lägenheten, som vi för övrigt äntligen flyttar in i imorgon! Gud!
Det ska bli så härligt alltså, jag har fortfarande lite svårt att tänka mig in i situationen, men det kan ju inte gå illa. Jag kommer vakna upp till världens finaste Jonas varje morgon, helt underbart :)
Åh, vill gå och lägga mig och vakna till lördagmorgon, då flytten börjar, hehe.

Men! Först är det fredag och det klagar jag inte heller på. Ikväll (? vid 5 halv 6) kommer vår efterlängtade tv,
ni vet. Så det ser vi fram mot.
Sen vill jag mer än gärna träffa Mandy och Olle (och Sofie tror jag :) ), men jag tyvärr inte hur tiden räcker till just nu, men en drink eller lite vin hade nog inte suttit fel (med detta menar jag givetvis skvaller och skitsnack också, höhö)

Äh, nu ska jag hitta något att göra i 27 minuter till, en sak vet jag i alla fall. Jag ska sätta igång "Be Quiet" på youtube.
puss & kram, ses på stan

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas flytten går bra! :p

Postat av: Jojo

Det gjorde den minsann :)
Nu är nästan allting i lägenheten, men inte uppackat såklart. lite kläder och så kvar, men annars är det lugnt :)

2008-05-31 @ 17:27:05
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback