SMURFARNA


Fina och härliga smurfarna. Så söta de är.
Jag hade nästan helt glömt bort de, tills för några dagar sedan. Då hittade jag nämligen massa smurfgubbar nere i vår trappuppgång. Jag undrar egentligen varför de låg där? Skulle de slängas? Hoppas inte det, får då hade jag gärna tagit några stycken, de är hur coola som helst. Jag diggar smurfarna. Jag diggar de så mycket att jag rotade igenom mitt rum efter just smurf figurer, och gissa vad jag hittade? Jo, tre smurf figurer. Tror jag fått de av mormor och morfar. De ska lätt sparas och pryda vår lägenhet :) Egentligen inte vettigt att läsa om smurfarna, men hur som helst.
Länge leve smurfarna!

                         
image269              image272        
  

Kommentarer
Postat av: paulina

Hahaha. du är knas! :D

Postat av: Jojo

kanske :)
Men erkänn, lite söta och roliga är dem : )

2008-05-15 @ 11:00:54
URL: http://jojooo.blogg.se
Postat av: Jojo

kanske :)
Men erkänn, lite söta och roliga är dem : )

2008-05-15 @ 11:00:59
URL: http://jojooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback