Snart så...


Ja, ännu en måndag och här sitter jag. Tankarna i huvudet bara flyger runder och det känns som jag har miljoner fjärilar eller onda andar i min mage, men det är väl sånt som man får på köpet, var sig man vill eller inte. 

Ja, dagen präglas som vanligt av jobb, men en roligare lunch väntar faktiskt idag. Jag ska nämligen träffa älsklings Anna!261 är det tänkt minsann, så det ska bli jätte trevligt. Behöver faktiskt prata av mig lite, så hon får agera psykolog, haha :)
Sen efter jobb blir det lite nödvändig shopping (inga kläder! Jag lovar Jonas, jag tänker på vår ekonomi, haha) som jag lär behöva framöver.

Nu, tillbaka till arbetet. tjing


Kommentarer
Postat av: Molly, Lena och Kesa

Du kan prata med oss också, på skype! kajsa är som en jävla mormor hela tiden så henne kan du prata med om du har problem. PUSS

2008-05-19 @ 15:18:33
Postat av: Jojo

hahah fina mormor kajsa :) Jag vet att jag kan prata med er också Molly, Lena och kesa :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback