Tillbaka till verkligheten


Måndagen är här och har kommit för att stanna, i några timmar till i alla fall.
Som vanligt är jag pigg på måndagar, av någon anledning som jag inte listat ut än. På helgen är jag helt slutkörd, men varje måndag morgon är jag lika pigg(?)


Ja helgen, den har för det mesta bestått av grillning faktiskt, förutom i fredags då mamma och pappa bjöd på middag på Tycho tillsammans med Jonas också såklart. Lite roligt var det minsann när bordet för två blev upptaget av Anna och André! Så bättre sidan-om-sällskap kan man inte tänka sig  :)
I lördags blev det lite grillning hemma hos mig (hos mamma och pappa, inte i vår lya) tillsammans med dricka, vänner och god mat.
Även gårdagen bestod av grillning fast på annan plats, och till och med annan stad, nämligen i Helsingborg. Paret Gustafsson/Palmgren (Olle&Sofie) har ju flyttat dit, så igår var jag, jonas, dannis och amanda inbjudna till grillning och till den nya lägenheten såklart. Deras lägenhet ligger precis vid Olympia(BU!) men jag måste erkänna, trots att den låg så nära Olympia(haha) så var lägenheten mer än godkänd och jag tror ni kommer trivas superduper bra där tillsammans. Det blir nog lite svårt att få dit Dannis några gånger eftersom han får så svårt att andas och vill kräka varje gång han befinner sig i den jävla skit staden, hahah. Ok! ;)

           

Söta Jonas!
 Han ville inte ha efterrätt på Tycho, så vi gick till Tivolit (eftersom det var valborg osv) som befann sig på Kasern och köpte en sockervadd till honom, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback