Timbuktu + Zlatan = sant


Ja alltså, inte "förhållande" mässigt, men i en
intervju (klicka för att läsa) i alla fall. Tv versionen av intervjun sänds på söndag on channel threeeeeeeeeee :) 
Jag bryr mig egentligen inte om Zlatan, (visst, han kan ju få göra några mål i em, så Sverige går vidare, men annars, nja, jag vet inte)  men däremot blev jag väldigt glad(!) när jag läste att Timbuktu håller på att spela in ett kommande album till hösten! 
Nu längtar jag ännu mer hösten!

image290                                 image292             

                                   

GODMORGON FÖRRESTEN!

Kommentarer
Postat av: Hanna Uppgren

Det är riktigt grymt med nytt album till hösten! Och han ska ju även spela då så hoppas du INTE missar honom för det ska inte jag göra. Peez tjejen :)

2008-06-05 @ 23:03:55
Postat av: Jojo

var spelar han till hösten? Vet du något redan? tell me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback