Är det 12.00, så är det 12.00


Äntligen har jag fått lite lunch (?) i kroppen.
Skulle som vanligt hem och ut och kissa med Luna, men idag skule jag även möta upp två hantverkare som ska byta vår bänkskiva i köket för fjärde gången.
Det var sagt kl 12, men gissa när de klampar in? Jo ungefär halv ett.
Då är jag visserligen färdig med Luna och så, men har jag hunnit äta? Nix.
Sen var det bara iväg med Luna i bilen och lämna av henne hos farmor, eftersom hon inte kan springa runt benen på killarna som bytade bänkskivan, så där befinner sig Luna nu.
Hann jag äta? Nix.

Nu har jag däremot, äntligen ätit och jag känner hur min kropp är på väg tillbaka.
En kopp kaffe till bara, sen är jag som ny igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback