coolstuff.se


Detta är verkligen en favorit sida just nu, perfekt med tanke på att julen närmar sig.
Där finns såklart en del onödiga saker, men om man verkligen inte har en idé angående presenter, eller ska ge bort en present till en person som har allt, så lär man hitta något här. Onödigt eller inte.
Själv har jag hittat ett antal saker som jag tycker är galet häftiga, dock bara till mig själv än så länge, men tänkte sätta mig ner senare ikväll och gå igenom hela sidan för att kanske hitta något till mina nära och kära.
Här är i alla fall några favoriter;

Lampor att ha i badkaret, lite onödigt kan tyckas, men tänk vad mysigt?

    


Bokhylla i form av en bok;

  

Ett värme underlägg;

   

Voodoo knivställ;

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

såna bokhyllor vill jag ha! vad kostar dem ? :D

Postat av: Jag;

Dem är relavtivt dyra... 279:-

finns i typ 6-7 olika färger :) skit häftiga!

2008-11-20 @ 13:39:41
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback