hm


Jag är inget stort fan av Britney i vanliga fall heller, så detta är egentligen inget undantag, men måste bara uppmärksamma hennes senaste låt, Out from Under eller något i den stilen är sämre än sämst! Man blir ju helt galen av pip-ljudet i bakgrunden... har ni inte hört den, så avråder jag er att göra det. Fy.
Kan folk klaga på tv4s nyhetsljud (introt) som piper och kan orsaka/framkalla epilepsi anfall, så vet jag inte vad denna låten kan framkalla, jag vill inte ens veta..Det är tur man kan skruva ner ljudet på radion i alla fall.
Om man nu vill höra så...

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är mer för Hansons Mbop?

2008-11-26 @ 13:45:19
Postat av: Syster

Musiken förändras radikalt för varje ar som gar...Säger nagon som e gammal i gemet...:) Men Mmmbop me Hanson kommer allid förbli en guldklimp som lyser upp hela konsum backen...:)

2008-11-26 @ 14:50:52
Postat av: Dannis

Instämmer!

2008-11-26 @ 15:08:37
Postat av: Jag;

HANSON 4-LIFE! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback