Hoppsan


Här har jag glömt i princip allt som kan kallas uppdatering, men vadådå?
Det är jag själv som bestämmer, och jag har inte haft tid, :)
Helgen har till mesta del präglats av avkoppling om man kan kalla det så.
Middag hos mamma&pappa, som jag nämnt tidigare.
Lördagen bestod av ett kort besök på Center Syd, där jag inhandlade en ny tavla, som nu ska vara mitt sällskap under de närmsta veckorna.
Ska sitta på balkongen och känna mig "konstnärlig" :)
Ska bara försöka komma på vad det ska vara för motiv på tavlan, det är ju det som är det svåra, tips kanske?

Jag kanske kan bli nya Picasso? Fast en kvinnlig variant såklart

Kommentarer
Postat av: Dannis

mig?

2008-11-04 @ 13:46:27
Postat av: Jag;

ska jag måla ett porträtt av dig? :) mja, varför inte.

ställer du upp som nakenmodell? hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback