Jag har ju fler bilder?


Jag är en fotomaskin. Jag trycker och trycker på knappen och bilderna blir fler och fler.
Jag hittar hela tiden nya bilder som jag har helt glömt att jag har... en del vill jag faktiskt glömma att jag ens tagit (det är hemskt hur man kan se ut på vissa bilder).
Det är galet roligt att gå igenom alla foton ( och videos, såklart! ) och minnas hur kvällen varit.
Visserligen behöver det inte vara en kväll utan det kan det vara när som helst.
Bilderna nedan är bara lite random plock, men jag har mer, jag lovar
Jag älskar mina vänner, jag älskar min familj och jag älskar min kamera :)

            

             

                

         

               

             

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback