23.47


Nu har jag precis kommit innanför dörren efter en god och trevlig middag hos mamma & pappa.
Kära syster har ju anlänt till Sverige, så vi tog tillfället i akt och firade mamma ännu en gång, nu när liziz också var hemma.
Har suttit där och tittat på Idol, som för övrigt kan vara det sämsta som visats på svensk tv på många, många år, men men, smaken är som baken.

Nu har jag bytat om till mys byxor, kokat mig en kopp te, öppnat ett paket med toffifee och ska faktiskt bara krypa upp i soffan (bästa soffan i världen, enligt
Ullis!)
Funderade starkt på en mini-utgång, mest för att få träffa Ullis, Emelie och co (vet inte vem som skulle med?), men vafan, suget är inte där...
Även om Kajsas fina och lockande sms så har jag inte bestämt mig om strand imorgon heller.
Jag får se imorgon, kanske vaknar jag på världens party humör? Maybe baby :)


Kommentarer
Postat av: Me

Håller med, idol ä ralldeles för överreklamerad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback