En händelserik tisdag


Så var det tisdagen den 14 oktober 2008, jesus vad det går undan. Det innebär att det bara är 69 dagar tills bästa syster kommer hem, 71 dagar kvar till julafton, 78 dagar kvar tills det nya året står och knackar på dörren, det går ruskigt snabbt.

Godmorgon förresten!
Här kan man egentligen sitta och babbla i oändligheter, men det har jag faktiskt inte tid med. Här massor att göra på jobbet, ungefär 11.000 blanketter som ska sorteras och plastas in innan de kan packas ner i en påse och skickas  ut i vida världen, så vi har x antal timmars jobb framför oss.
Det hela underlättas ganska rejält eftersom vi får sitta i fika rummet och ha tv igång, vilket innebär, om jag är snäll tillåter kanske mina kollegor att vi har tv3 igång, då kan jag nämligen få se Våra Bästa År, hehe.

ETT STORT OCH FETT HEJDÅ TILL SÖTA PAULINA SOM LÄMNAR LANDET IDAG.

HOPPAS DU FÅR DET JÄTTE UNDERBART MED SLÄKTEN OCH ALLT DÄRTILL.

NÄR DU KOMMER HEM, ÄR DET JAG SOM SKA HA EN CUPCAKE, HURRA!
PUSS!


 



Kommentarer
Postat av: Syster,

HUr blir de me nyar?!Bara 71 dagar kvar ju,....-

2008-10-14 @ 10:36:42
Postat av: Jag;

jag tror inte det blir något bästa systeryster, jag har ingen semester :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback