En härlig helg


Kanelbullarna blev mer än lyckade! Ca 25-26 stycken fick vi ihop och de smakade faktiskt riktigt bra. Jag är egentligen inget jätte fan av kanelbullar. Om jag hade fått välja mellan kanelbulle och muffins, hade jag helt klart valt muffins. Men jag menar, en kanelbulle slinker ändå ner utan några större problem.
Gårdagen annars spenderades mest i soffan under ett varmt och gott täcke tillsammans med Jonas som sedan gav sig ut en runda. Då tog jag tag i mig själv och städade toaletten och målade en dörrkarm som vi helt skjutit åt sidan, men nu är även den färdig, toppen.
Sen kröp jag ner under täcket igen och hade tv:n som sällskap några timmar framöver, tittade
b la på, dokumentären om Landskrona (löjligaste på länge), Scarred, Gordon Ramsey och lite annat. När Jonas inte är hemma är det JAG som bestämmer över fjärrkontrollen och då blir det mycket zappning.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och lite frukt, för att sedan förbereda mig för den sista 1½ timmen på jobb.

Kommentarer
Postat av: Ellen Klintenberg

KANSKE DET KANSKE.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback