Jag är nog lite besatt



Ni som inte ser Days of our Lives, eller Våra Bästa År som det heter i Sverige, ni går verkligen miste om något.
Egentligen är det (det måste jag ju erkänna) en av världshistoriens sämsta serier, med alla dessa galna påhitt om onda andar, konstgjord ö, folk som pratar med sig själv,  osv men på något underligt sätt så fångar den mitt intresse. Jag måste nog erkänna att jag är fast.
Det känns som det har gått för långt när jag har gått med i ett forum som lägger ut dagens avsnitt på internet varje eftermiddag som jag sen tittar på, men detta är sanningen gott folk.
Jag tror faktiskt ni går miste något! Programmet innehåller både humor (för allt är väldigt skrattretande) och intriger om allt och alla.




Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

riktigt bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback