Sjukhus är galet deprimerande



Puh, jag har precis kommit innanför dörren.
Blev upphämtad av Thomas, Ingrid och Linda vid fyra tiden, då det bar iväg till Lund för att hälsa på Jonas.
Där låg han och såg lika underbar ut som alltid.
Han låg minsann och löste korsord, det är inte varje dag, så han var nog ganska så uttråkad :)
När vi sedan körde in mot Landskrona kom Thomas med den briljanta idén om att beställa pizza och äta tillsammans innan de släppte av mig och Linda i våra respektive hem.
Så en härlig pizza har också avnjutits hemma hos Jonas föräldrar och nu sitter jag som sagt här.
Ska titta på Efterlyst nu innan jag tänkte bädda ner mig ensam i sängen.
Jag är ju van att ha Jonas sidan om, men det ska gå nog bra.


Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback