...take your time...dodooodooooo


Här sitter jag med en hög av hundratals papper, som mitt enda sällskap...
Fast där är minst 150-200 papper, så man kanske kan säga att jag har sällskap av minst 149 stycken? Ja, det känns inte som man kommer någonstans.
Ett papper färdigt, vänder mig om, ett nytt papper.
Ett papper färdigt, vänder mig om, ett nytt papper
och så fortsätter det.
Ska ändå försöka röja undan det mesta nu under eftermiddagen så man slipper komma på måndag och tänka
"fan vad jag har och göra, varför gjorde jag inte det i fredags".

Sitter även och tänker på hur orättvist jag tycker det är att vissa slutar vid lunch idag eftersom det är röd dag imorgon... jag då? Jag slutade inte vid lunch... snyft.

Aja, snart sätter jag igång med sista rycket vilket kommer att bestå endast sortering (tråkigt!), men först Infinity, kaffe och en sväng på lagret, det ska nog få igång mig lite.
Varför klagar jag egentligen? DET ÄR JU FREDAG
                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback