Underbara morgon

Här sitter jag min ensamhet tillsammans med tystnaden, det är ganska skönt om man tänker efter. Har precis druckit två koppar kaffe och ätit ny bakade bullar från konditoriet rakt över gatan. Var nere vid nio tiden och handlade de nybakta tillsammans med ett wienerbröd med choklad, kan en frukost bli bättre? mums.
Ska sanningen fram så är jag egentligen  inte ensam, jag har Jonas i rummet sidan om, men han snarkar så högt, så han sover nog gott.
Han ramlade in genom dörren vid fem-tiden imorse och det gick ju inte att undgå honom, dels för hans högljudda entré och även för ett visst samtal från Lucas som gjorde att jag var tvungen att gå upp, men nog om det.
Jag undrar när jag ska gå in och väcka honom? Nu? Klockan är ju ändå snart halv 12 och sist jag pratade med honom skulle han ner i stan innan de stängde. Minns jag inte fel, så är det om ca en och en halv timme, så det är kanske dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback