Vilken härlig tisdag


Direkt efter jobbet var det jag som bytade om till slappkläder och begav mig ut. Trots ett ganska dåligt väder, så var humöret på topp. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder...
det är väl så man säger?
Så ungefär 45 minuter senare var jag hemma igen och kände mig helnöjd. Inget stoppade mig! (som det annars brukar vara, "nej det regnar, nej jag orkar inte osv)

Nu har jag duschat, ätit en smaskig middag och nu är det nya slapp kläder som gäller.
Jonas sitter och vrålar ute i vardagsrummet, så jag har stängt till dörren och sitter i sovrummet och i princip bara sitter :)
Ska kolla runder lite på internet och se vad som händer, både lokalt och globalt. Där är alltid något som chockerar, sist handlade det om en lokal "förmåga", haha.
Sen blir det till att stänga datorn och forsätta läsa "Mig äger ingen". Har läst på ett flertal ställen att boken ska vara hejdundrans bra, så efter ett besök på Bokia häromdagen, var det den boken som fick följa med hem. Så med den ska jag spendera resten av kvällen, som troligtvis inte blir långvarig eftersom jag känner att jag kommer somna ganska så fort huvudet landar på kudden.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback