WOHO



Jisses, vad många nya, roliga och galna bilder jag har hittat nu. Massa bilder som jag har haft på mobilen som jag äntligen har fått tummen loss och lagt över på datorn. Haha, foton,videos och bilder kan vara något av det bästa som finns, vilka minnen! Sitter här och spenderar en stund av min lunch. Trots en skrikande mage några centimeter ner så kan jag inte sluta titta. Det är galet roligt. Vilka underbara vänner, familj och allt man har, helt otroligt. Man känner verkligen hur stor plats, och hur viktig del allt det har i sitt liv, utan det hade ingenting varit detsamma.
Får väl ta mig tid att lägga upp en del av bilderna här, annars kommer de väl in på facebook, eftersom det är lättare att lägga in dem där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback