Det gick!


Japp, såklart. Man ska aldrig ge upp!
Med lite (för mycket i söndags) optimism så går allt. Det blev en super snabb runda ner till Nova Lund igår också tillsammans med Olle och Jonas för att hämta min omtalade tavla. Vi hade lånat Susannes kombi och detta skulle bli lösningen på vårt problem. Det första Jonas och Olle säger "Hur fan kan ni försökt att få i den i din bil?". Svaret var ju lätt, vi trodde min bil var större än vad den visade sig vara, haha. Det är väl klart man tror att sin bil är bredare än en meter, vilket den också är, fast inte just vid bagage luckan. I vilket fall som helst, så fick den precis(!) plats. Vi fick vinkla och ha oss och det slutade med att jag fick ha hela ramen i huvudet för att det inte skulle hända någon olycka med den. Slutet gott allting gott :)
När vi ändå var där nere så unnade vi oss ett besök på MediaMarkt också, det stoooora hemelektroniks varuhuset. Herre jösses säger jag om det, så jävla stort! Där var allt, allt mellan himmel och jord. Jag vågar faktiskt säga att Olle och Jonas hakor hängde nere i golvet och jag citerar Olle "Detta är himmelriket, jag njuter". För en man som heter Kent (KENTA!) Olle Gustafsson och som får gå runt i en affär med hundratals olika tv apparater, allt från 16" till 60" så är det rena himmelriket. Ut kom vi i alla fall, lyckligtvis tomhänta.
Sen bar det hemåt igen och verkligen tusen tack för lånet av bilen och för din hjälp ollemannen! :)
Kvällen avslutades med hemma match ute på Landskrona IP där BoIS tog mot Mjällby och det slutade tillslut med vinst för BoIS med 4-2, hurra! Heja, heja.

Nu ska jag jobba undan lite och sen ska jag minsann ringa till Skatteverket och få hjälp med olika företags VAT nummer (moms på svenska, men jag är ganska internationell, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback