Det kommer bli en lång kamp



Jag håller just nu på att föra en väldigt intensiv och långdragen konversation med en kund i Spanien.
Kunden påstår att de beställt en bok, vilket jag har bevis på att de inte har gjort!
Så nu har jag varit vänlig och svarat/bekräftat detta i x antal mail, men kunden verkar inte förstå problemet utan anser;
- får inte vi boken som vi beställt (som de INTE beställt rättare sagt) så betalar vi inte fakturan.

Hm, hur ska jag få ihop detta på ett snällt sätt?
De måste betala, så är reglerna och jag vet att jag har rätt, för jag har bevisen, nu måste jag bara få dem att förstå..
detta kan bli intressant.
Vem får sista ordet?
Just nu är det jag, efter ett kort och väldigt förklarande mail där jag även bifogad ett antal filer med information som säger att de inte beställt en bok.
Jag skickade det strax efter lunch och än så länge, inget svar.
Kan de verkligen ha gett upp? Så fall är jag bäst, på att förklara!

Eller kan det vara så att har de siesta?


Kommentarer
Postat av: Faris

Varför ska dem betela en faktura om dem inte beställt en bok?

2008-09-10 @ 08:26:11
Postat av: Jojo

eftersom de beställt Blue Heavy Type och AOH information :)

men hon påstår att hon köpt en Blue Heavy Type BOOK, men det existerar inte ens.. haha. hon fattar inte skillnaden

Postat av: Dannis

Kan dom inte låna boken på bibblan istället?

2008-09-10 @ 12:49:13
Postat av: Jojo

haha nej inte riktigt. :)

2008-09-10 @ 13:05:16
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback