en, två, tre, fyra, titta en myra


Jag tror jag ska räkna hur många gånger Mix Megpol spelar Jill Johnson och Sanna Nielsen på radion under en dag.
Det är samma sak varenda morgon, jag sätter igång Mix Megapol, mest för att vänta in Vinn Adams pengar som börjar ca 08.50, och där sitter jag och tävlar mot honom i min ensamhet.
Jag höjer liksom mitt självförtroende, för det är ingen som vet hur lite/mycket poäng jag får, så jag kan hitta på att jag vinner varenda dag, haha.

Äh, det var inte dit jag skulle komma, utan tillbaka till Jill Johnsson och Sanna Nielsen.
Dessa två skapelser tar kål på mig... deras låtar spelas hela tiden, om och om igen.
Så idag ska jag räkna hur många gånger jag hör "Jolene och Nobody Wihout You"
(det är pinsamt att jag kan dem, men då förstår ni mitt problem.)
Radio ska vara igång konstant hela dagen.
Jag börjar nu.

Uppdaterat: 14,19
Sanna Nielsen: 4
Jill Johnson: 2

Kommentarer
Postat av: tulle

Säg inget ont om Jillan, det är min idol. bara så du vet så ska jag spela den hela kvällen. Puss!

2008-09-26 @ 10:36:54
Postat av: Jag;

snälla, bespara mig det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback