Härliga söndag


Söndagarna börjar blir mer och mer uppskattade för mig, det är så härligt att bara ta dagen som den kommer och i de flesta fall, bara vara hemma och ta det lugnt.
Ligger fortfarande i sängen och planerar faktiskt att göra det ett tag till.
Fast kl två har jag lovat Mr D att hämta honom och sticka ut och titta på Borstahusen, men det är ju faktiskt över två timmar dit, så jag har gott om tid att äta upp mitt marabou choklad här i sängen, åh mums!
Fredagen spenderades tillsammans med Kajsa, Malin, Paulina och Lina hemma hos Kajsa. Snack och härligt god mat. Lusten att gå ut fanns inte där tillräckligt mycket, så jag körde ner partypinglorna no1 till stan och sedan vidare hem för att dyka rakt ner i sängen.
Gårdagen spenderades bara med världens finaste Jonas här hemma, med god mat, dryck, tv-tittande, coca cola, choklad och chips, jeah!

Nu ska jag äta upp mitt choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback