"Hej, vad heter du och vad vill du göra i framtiden?"


Om ca en halvtimme kommer det en tjej hit till jobbet för en anställnings intervju.
Jag undrar om vi får vara med? Alltså vi här på kontoret.
Det hade ju varit toppen kul... det är ju faktiskt vi som ska jobba med henne i framtiden(om det nu går så bra, såklart)
Jag minns när jag satt här första gången, tillsammans med Michelle och Farah i vinterträdgården och blev utfrågad av chefen. Då tänkte man ju massa saker,  
"shiiiiit, varför sa jag så, darra jag på rösten? Usch detta går dåligt", nej men typ.
Nervositeten var ju på sin plats så att säga.

Ingen aning om vem tjejen är, men en ärlig chans ska alla få.
Detta ska bli intressant.

Kommentarer
Postat av: faris

hur va hon?

2008-09-26 @ 14:56:52
Postat av: Jag;

vi fick aldrig vara med...

en emmy/emmie. 19 år gammal. Vet inte så mycket mer :)

Postat av: Faris

Oj då e hon rätt ung ju!

2008-10-01 @ 18:34:51
Postat av: Jag;

ja, ett år yngre än oss.

Hon har egentligen sökt på curlingen, så hon får nog där ute vilket som...

2008-10-02 @ 08:54:33
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback