Idag blir en halvtimme väldigt seg


Ja att gå från att sluta 16.00 till att sluta 16.30 kommer känns förjävligt denna veckan. Innan man har vant sig så att säga.
Blö, det gillas inte alls.

Helgen som varit har som många andra på sistone varit kanon bra. Fredagen spenderades tillsammans med Olle, Dannis och Linus, samt en runda ner i stan för att möta upp Tulle och Lucas, löften är ju till för att hållas, eller hur? :)
Sen blev det även en mörk och ganska otäck biltur ut till Eskatorp där jag så snällt hämtade Jonas mitt i natta.
Den där vägen ut till Simon är inget att hurra för. Dels för det känns som min lilla bil ska rasa samman, och för att det känns som en typisk skräckfilm att köra ut där. Jag ser framför mig en blodig man stå vid diket med en yxa eller något liknande i handen och vifta så där typiskt med handen för att få lift. Usch, ibland spårar tankarna...

Lördagen var också hel nice. Började hemma hos Dannis med god mat och lika trevligt sällskap. En runda ner om tycho, där några för många shotar slank ner, bara sådär, inte alls meningen. Sen vidare till Strand alltså.
Var väl hemma vid 03.30 efter en mysig promenad med Jonas och sov sen som en stock!
Söndagen behöver jag egentligen inte nämna, mådde inte helt hundra, så. Nog om det.

Idag är det måndag, och vi börjar som sagt att sluta 16.30...

Nu ska jag ringa bästa farmor och fråga om hon vill gå på fotboll med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback