"Jo men det är klart den går in"


Ja, gårdagen spenderades tillsammans med mamma på Nova Lund.
En hel del inköp blev det och jag är mega nöjd, helt klart.
Dock är jag fortfarande lite irriterad.

Vi gick inne på Bolagret och fick syn på världens tavla och jag kunde inte motstå den.
Optimistiska som både jag och mamma är (var) så trodde vi helt klart att den skulle gå in i min bil.
Måtten var 100x150x4 alltså, en meter hög, en och en halv meter lång och fyra cm djup.
Vi tänkte, ja men klart bilen är bredare än en meter, och visst är den det!
Däremot är inte bagageluckan en meter... själva luckan är inte en meter, medan insidan är en meter, ni hänger med vad jag menar?
Ja.. så där stod vi.
Hade någon filmat hela händelsen hade vi lätt vunnit pengar på Dolda Kameran eller något...
Så nu står tavlan kvar nere på Bolagret.
Jag fick ringa runt till alla möjliga personer igår och nu ska jag snart ringa Olle som ska mäta bagageluckan på hans mammas bil, haha.
Går inte det, för vi ändå åka ner där och reservera den/ställa undan till helgen eller något, så får vi fixa släp.
Allt detta bara för en "liten" tavla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback