Man måste nog bara komma igång


Hur sätter man sig själv på kartan? Såhär?


Njäe, jag tror ju faktiskt inte det...
Min första uppgift på kursen som jag börjat läsa är följande;
"Vi börjar mjukt med att du ska sätta dig själv på kartan".

Jag förstår detta som att presentera sig själv, eller har jag helt fel?
Men jag vet inte, jag har svårt, jag är till och med nervös.
Man är nu registrerad på en högskola, inte på en grundskola eller på ett gymnasium mer.
Hur stor är skillnaden?
Ska jag börjar och skriva;
"Hejsan, är en glad tjej på 20 vårar, bor i Landskrona och trivs med livet".

Njäe, det känns som det måste vara proffsigt på något vis, men hur förklarar man sig själv med bättre och klokare ord?
Samtidigt ska man ju presentera sig som den man faktiskt är, men kanske med lite med lite mer väl utvalda ord.
Tips någon? Jag tar gärna mot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback