Olsson är bäst


Snart är äntligen arbetsdagen slut!
Det har varit otroligt seeeeegt nu på eftermiddagen, men nu är det bara några ynka få minuter kvar, sen så svischaar jag hem :)
Som vanligt var middagen god hemma hos världens bästa farmor tillsammans med en del av världens bästa kusiner.
Tulle satt och beklagade sig att hon tyckte det var dags för kusinträff. Jag kan väl väl hålla med henne, men när vi väl insåg att det bara är jag, tulle, linus och gabby hemma, var det plötsligt inte "lika" roligt, haha. Vi hade nog kunnat få ihop en pangkväll ändå.
Jag saknar alla kusiner...men alla är och upptäcker världen kan man säga.
Roligt för dem, tråkigt för oss som vill ha kusinträff här hemma i Landskrona ;)


Kommentarer
Postat av: bästa kusin G

vi får fixa en kväll ändå :) sen en till när alla är hemma. ha en trevlig helg bästa kusin J ;) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback