Onsdag


Gårdagen var hur mysig som helst!
Begav mig till Kajsa vid halv åtta snåret och impulsiva som vi är så vann chokladbegäret och vi bakade helt enkelt en seg och krispig kladdkaka, heaven!
Malin och Lina joinade också och fick snällt smaka lite av den goda kakan, hihi.
Sen blev film tittande. Men valet var inte en vanlig film utan en ovanlig film.
Nämligen en egen inspelad där huvudrollerna spelas av Kajsa, Lina, Malin, Anna och Paulina. Det var från sommaren... 2005, 2006? Något sånt i alla fall och herre gud vad jag skratta.
Har bara sett en del av filmen, men fick alltså äran igår att se hela, och ni är helt otroligt härliga! :)


Nu ska jag sätta mig och fundera ut hur jag ska sätta mig själv på kartan, deadline 21.00!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback