Ab imo pectore

God morgon, eller god middag, vilket ni än föredrar.
Sitter på jobbet som vanligt och inväntar en kopp kaffe om ca en halvtimme, andra för dagen. Brukar bli runt tre, fyra koppar per dag. Ändå helt okej, läste minsann att tre koppar om dagen var bra... för något. Minns inte vad, men något bra var det, det är jag säker på. Här sitter jag och dillar om hur många kaffe koppar jag dricker per dag, jösses. Vet inte vad jag ville få fram av det, om något överhuvudtaget, men tankarna fladdrar och det är mycket som fladdrar runder i mitt lilla huvud.
Jaha, redan torsdag idag. Dagarna denna veckan har varit annorlunda, minst sagt. De går både långsamt och alldeles för fort. Det är svårt att förklara, och jag tänker inte ens försöka.
På lunchen idag tänkte jag locka ner Jonas och spendera den med honom, känner jag honom rätt så lär han dyka upp ganska fort om jag föreslår Rak Thai, det får alltså bli mitt lockbete.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår precis vad du menar om dagarna, känner detsamma ;D

Allt bra med Jojooo?

2009-04-23 @ 09:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback