Det bara rinner av mig

Puhu, att mina eftersvettningar kommer ca två timmar efter ett pass kan inte vara normalt...passet idag blev ett spinningpass. Satan vad kul det är! Tiden bara rinner iväg, precis som svetten också rinner av mig. Tur att jag kom ihåg att ha med mig en handduk och torka svetten, jisses. Skönt är det. Nu är klockan är åtta och jag står i startposition för att bege mig vidare. Nu ska jag bege mig ut på äventyr med Emelie, äntligen ska jag träffa henne, det hurrar vi för. Hurra, hurra, hurra. Jonas stack precis till Helsingborg med sin trogna vän Jonas, tror det var snack om biljard om jag inte har fel för mig. Då sitter inte han ensam här hemma när jag är iväg. Lille plutten, haha
Får se vad vi hittar på dagen till ära, jag vill såklart (som vanligt) se Efterlyst, speciellt idag då det handlar om Landskrona och mordet som skedde på lille julafton 2008. Jag och Jonas var på platsen bara minuter efter det som hände och det var ingen vacker syn, så det hade varit intressant och se om något nytt dykt upp. Antaligen inte eftersom de tar hjälp av Efterlyst..hur som helst.
Nu hoppar jag på hojen, ha en trevlig kväll. 


Kommentarer
Postat av: gabby

tjoddeloddelo kära kusinvitamin :) nu är påsken kommen, glad påsk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback