En hel dag på vift

Puh! Nyss hemkommen.Gick hemifrån 07.30 och klev innanför dörren för ca tio minuter sedan. Har varit på språng näst intill hela dagen. Direkt efter jobbet var det dags för utförsäljning och sen blev jag hämtat av världens bästa Olle som kom med varm och smarrig mat från Mamma Teresa. Den förtärde vi ute på Ulkavallen där b-laget spelade match. Dock ingen höjdar match så vi gick innan slutsignalen. Efter en kort cykeltur är jag nu alltså hemma. Precis bytat om till mjukis kläder, nu väntar lite glass till CSI, följt av Ballar av stål. Låter som en lagom avslutning på denna måndag.

Vill ägna några rader till underbara Ullis också. Fina Ullis. Hoppas du har det underbart och att allting går galant. Med dig som chef kan det bara bli bra!  Saknar dig något otroligt! Kärlek♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur du påminde mej om Ballar. Ska skynda mig och se det nu. Har lagt bud nu, får se vad som sägs imorgon! Pirrigt! Kram världens bästa jojo :)

Postat av: Lina

Tur du påminde mej om Ballar. Ska skynda mig och se det nu. Har lagt bud nu, får se vad som sägs imorgon! Pirrigt! Kram världens bästa jojo :)

2009-04-27 @ 21:57:36
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Ullis

Va underbar du är Jojisen! Det värmde !!!!! Hoppas allt är bra med dig och att du tar hand om dig själv :) Saknar dig en hel massa! Föresten så går Håkan Hellström skivan som du skickade ner förra året på högvarv!!! Är ute på en liten roadtripp idag och jag är såklart DJ, baaaara Håkan!!! Tänker på dig när jag sitter och diggar ;D Love you .

2009-05-01 @ 17:17:04
URL: http://kladderi.blogg.se/
Postat av: Jag:

allt är toppen, och förlåt jag inte hört av mig, vet du är ledig på fredagar, men det har dykt upp en hel del här hemma, men åh jag vill prata med dig. Jag ringer i veckan! :)



ahaaaa, just ja. åh vad roligt att höra. Det var ju meningen att den ska gå på högvarv! var har ni varit på roadtrip då? :)

puss underbara du! love!

2009-05-03 @ 14:28:04
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback