Filmerna avlöser varandra

Jag njuter till fullo av påskledigheten. Gårdagen var super trevlig, har massa bilder från hela helgen (dock inte från kameran eftersom jag är av någon idiotisk anledning glömt den på jobbet) från mobil kameran, men just nu orkar jag inte resa mig för att hämta sladden.
Dagen till ära har bestått av vernissage hos farmor tillsammans med världens bästa släkt, följt av ett besök hos Jonas föräldrar där det blev solning och fika innan vi begav oss hemåt igen. Nu har jag krupit ner i sängen en liten stund, Kalle Blomkvist går på barnkanalen och Ice Age står på kö. Visst, solen lyser härligt och skönt utanför fönstret men just nu struntar jag i det.
Jag ska vila, det ska man också göra när man är ledig.
Vid sju tiden ska jag och Jonas avnjuta en god middag i form av grillad fläskfilé, klyftpotatis, sallad och sås, en perfekt vår/sommar middag. Sen kanske det dyker upp något framåt kvällen, men det låter vi framtiden utvisa, jag är ledig imorgon också ju, så jag kan vara uppe länge, hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback