G O D M O R G O N

Jag har ett problem. Eller, ett till problem kanske jag ska säga. Problemet med mina sms kvarstår. Nu ligger det elva sms i utkorgen som bara väntar på att komma till sin mottagare. Fast nu, tre, fyra dagar senare så är ju sms:en egentligen meningslösa eftersom det står i dem inte är aktuellt. Försökte fixa det igår, då vi var på Nova Lund och åt efter besöket på Ikea. Där var en Telenor shop men såklart så tog dem framför oss en j*vla tid, och tillslut räckte inte mitt tålamod så vi gick vidare.
Det jag vill komma till, är mitt andra problem.
Emelie, my precious Emelie har försvunnit från min msn. Varför? Hade jag vetat hade jag inte frågat. Bara sådär är hon spårlöst försvunnen från listan. Hon finns kvar på listan, men hon syns inte som online när hon är inne. Har provat att ta bort kontakten för att sen lägga till den igen, men icke. Var är du? Nu är jag istället inloggad på Jonas msn, för där fungerar det utmärkt. Åh, vilka i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback